fbpx
Doe mee aan onze
gratis Afslank training!

En ontdek hoe jij 5 tot 10 kilo kan afvallen in
3 weken!

10 Kilo Afvallen Met Dit Schema

Wil jij 10 kilo afvallen maar weet je niet hoe?

Ontdek in dit artikel welk schema je moet volgen om 10 kilo af te vallen!

Inhoud:

Deel dit artikel met je maatjes


De meeste mensen weten hoe afvallen in theorie werkt.

Beweeg meer en eet minder, dan val je af.

Toch blijkt afvallen in de praktijk niet zo makkelijk te zijn.

Vandaag de dag kampt meer dan 50% van de Nederlanders met overgewicht.



Vaak beginnen mensen die willen afvallen vanaf dag 1 met een karrevracht aan gezonde groenten en volkoren producten.

Nu is dit voedsel op zichzelf niet slecht.

Het zorgt er alleen niet voor dat je lichaam de pauze krijgt die het nodig heeft.

Daarom is het aan te raden om te starten met een detox.

Een detox heeft verschillende voordelen.



Voordelen van een detox

1. Je lichaam kan zich resetten
Je lichaam slaat nu waarschijnlijk veel meer vet op dan nodig is.

Wanneer je start met een detox, dan “reset” je jouw lichaam.

Deze reset zorgt ervoor dat je lichaam weer gaat werken zoals het hoort.

Na een reset sla je alleen het vet op wat je lichaam nodig heeft.

Daarnaast is je lichaam ook weer in staat om alle belangrijke voedingsstoffen op te nemen.

Hierdoor wordt afvallen makkelijker.


2. Houd je gemotiveerd
Ook op mentaal vlak helpt een detox je.

Wanneer je begint met een detox, dan zie je meteen resultaat op de weegschaal.

Zo blijf je gemotiveerd om door te gaan.


3. Voorkomt stilstaan in gewicht
Een detox geeft je lichaam de boost die het nodig heeft om de weegschaal in beweging te brengen?

Als je regelmatig een detox doet, dan weet je zeker dat je blijft afvallen.



Voorbeeldschema

Hieronder vind je het begin van een voorbeeldschema waarmee je 10 kilo kan afvallen.

Het volledige schema vind je in onze gratis training.

Met de gratis training zal je ontdekken wat je moet doen om 10 kilo kwijt te raken.


Dag 1 t/m 8 vasten en koolhydraten vermijden
Stap 1: Vermijd koolhydraten voor 8 dagen

Deze stap zorgt ervoor dat je insuline niveau daalt waardoor je vetverbranding op gang komt.

Dit is de stap die veel mensen vergeten als ze bezig gaan met afvallen.

Het is belangrijk om veel water te drinken zodat je jouw lichaam op een natuurlijke manier kan detoxen.

Dit is de moeilijkste fase van het afvallen, maar je kan in deze fase tot wel 4 kilo afvallen.


Stap 2: Eet veel koolhydraatarme groenten.

Deze tweede stap is essentieel omdat jouw lichaam gezonde voedingsstoffen en vitamines nodig heeft.

Eet daarom koolhydraatarme groenten bij elke maaltijd.

Zie onze gratis training voor voorbeelden van koolhydraatarme groenten.


Stap 3: Bouw eiwitinname langzaam op

Focus je in de eerste dagen op het voornamelijk eten van groenten.

Bouw daarna langzaamaan je eiwitinname op.

Aan het einde van dag 8 zou je eiwit tijdens elke maaltijd moeten eten.

Voor goede bronnen van eiwit: zie de gratis training.



Dag 9 t/m 13 herintroductie van koolhydraten

Stap 1: Herintroduceer gezonde koolhydraten

Doe mee aan onze gratis training om toegang te krijgen tot het volledige schema.

Wanneer jij meedoet aan de gratis training, dan zet jij jouw eerste stap richting 10 kilo afvallen.



Wil je deze week al resultaat op de weegschaal zien?

Doe dan mee met onze 3 Weken Afslank Challenge.

Met deze challenge zal je 5 tot 10 kilo afvallen in 3 weken tijd.

Zo’n 800 vrouwen gingen je voor.


Als je vandaag iets aan je gezondheid wil doen, doe dan mee met onze 3 weken afslank challenge.

Heb je vragen of opmerkingen over dit artikel?

Laat het me weten in de reacties hieronder!



Deel dit artikel met je maatjes

Bas

Bas

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Ontvang nu jouw gratis Afslank training!

Door op de knop te drukken ga je akkoord met onze privacyvoorwaarden. Wij gaan voorzichtig met jouw data om. Voor meer informatie zie privacybeleid.

Recente berichten

Volg ons op facebook

delingen